Saturday, March 3, 2018

Grażynka Horrorowska PL ♥ Grace Horrorson ENG

PL: Hej, kochani, jestem i działam! Nie było mnie tutaj, ale jeśli śledzicie mojego fanpage'a na Facebooku, wiecie, że nadal tworzę wzory. Jakiś czas temu udostępiłam pierwszy płatny wzór poprzez Etsy.

ENG: Hi, guys, I'm alive and still working! I wasn't active here, but if you follow my Facebook page, you know I keep creating patterns. Some time ago I released my first paid pattern via Etsy.



PL:  Poznajcie Grażynkę Horrorowską, pierwszego członka rodziny, którą chcę Wam przedstawić :)
Potworek ze zdjęcia powstał przy użyciu włóczki YarnArt Jeans i szydełka 2,5mm. Jej macko-włosy zrobione są z włóczki Red Heart Bella. Wykonana tymi materiałami Grażynka ma około 13cm wysokości. Wzór przeznaczony jest dla osób początkujących i średnio zaawansowanych.
Dostępny jest w języku polskim i angielskim na Etsy - KLIK. Jednak jeśli posiadacie polskie konto, możecie kupić go taniej, kontaktując się z nami bezpośrednio na maila - orlicacraft@gmail.com lub poprzez stronę na FB.

ENG: Meet Grace Horrorson - she's the first member of Horrorson family I want to introduce :)
The monster from the attached picture is made using YarnArt Jeans yarn and 2,5mm size hook. Her tentacle hair is made of Red Heart Bella yarn. With these materials and this pattern Grace is about 13cm tall :) This pattern is meant for beginners and intermediate crocheters.
Pattern is written in English and Polish, available to buy via Etsy - CLICK

No comments:

Post a Comment